HTML

Tükörcserepek

Nem az a fájdalom, amitől könnyes a szem, hanem amit egy életen át hordunk mosolyogva, csöndesen. (G.)

Linkblog

Utolsó kommentek

  • cres: Az egyik ismerkedős oldal naplójában levő versekre rákerestem, és a te blogod mindig előjött, inne... (2009.01.08. 15:02) 683.
  • AM: még nem tudom most sem,mi lesz...ma dől el... (2008.11.26. 10:37) 554.
  • AM: . nagyon köszönöm..nagyon igaz (2008.11.16. 03:41) 522.
  • Anonymouse: erre kerestem rá a google-ben: "felkészítem a lelkem az örök szenvedésre" a te oldalad jött ki min... (2008.11.13. 11:47) 516.
  • AM: . most olvastAM idő megnyerve hívlak valamelyik nap nyugodj meg...legalább picit... annyi még van :) (2008.11.11. 11:40) 509.
  • Utolsó 20

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

11.
november

510.

Roane  |  Szólj hozzá!

A 364. sz. bejegyzésben ilyesmit írtam: Belefáradtam abba, hogyha odaadóan viszonyulok másokhoz, ha valódi értéket sugárzom feléjük, akkor hátat fordítanak, vagyis jobban fogalmazva egy olyan forrás leszek számukra, akiért nem kell küzdeni, aki akkor is ott van, ha nem mozdítják a kisujjukat sem.

Ez az érzés nagyon sokszor erőt vett rajtam, egész életem során. Így van ez most is, amikor már semmi és senki nem vagyok, csupán egy  ember, akit azok bántanak naponta, akiket a legjobban szeretek. Van, aki kimondott szavakkal, van, aki hallgatással. Kimondatlanul érzékeltetve, mennyire felesleges vagyok, egy szükségtelen, ósdi holmi.

Akkor fordulnak csak felém, amikor kell valami, és én adom örömmel, boldogan, önzetlenül.

Valaki azt mondta nekem jó tíz éve, olyan vagyok, mint a mesében a feneketlen kút. Az elcsigázott vándor mindig talál felüdülést belőlem. Kimerhet a kútból annyit, amennyire szüksége van, ha túl sokat merített, a környező sívó homokra is jut belőle. A baj csak az, hogy soha senkit nem érdekel, a kút miből táplálkozik? Mi kell neki ahhoz, hogy megőrizze, állandóan frissen tartsa az éltető vizét? Ha a kút mindig csak ad, és sohasem kap, előbb-utóbb elapad.

Azt hiszem, soha senki nem foglalta össze találóbban az életemet.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://roane.blog.hu/api/trackback/id/tr97703634

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása