HTML

Tükörcserepek

Nem az a fájdalom, amitől könnyes a szem, hanem amit egy életen át hordunk mosolyogva, csöndesen. (G.)

Linkblog

Utolsó kommentek

  • cres: Az egyik ismerkedős oldal naplójában levő versekre rákerestem, és a te blogod mindig előjött, inne... (2009.01.08. 15:02) 683.
  • AM: még nem tudom most sem,mi lesz...ma dől el... (2008.11.26. 10:37) 554.
  • AM: . nagyon köszönöm..nagyon igaz (2008.11.16. 03:41) 522.
  • Anonymouse: erre kerestem rá a google-ben: "felkészítem a lelkem az örök szenvedésre" a te oldalad jött ki min... (2008.11.13. 11:47) 516.
  • AM: . most olvastAM idő megnyerve hívlak valamelyik nap nyugodj meg...legalább picit... annyi még van :) (2008.11.11. 11:40) 509.
  • Utolsó 20

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

17.
november

529.

Roane  |  Szólj hozzá!

Elkaptam valami nyavalyát, 4-5 napig lázas, mindenfájós állapotban lézengtem.
Több mint 15 éve nem voltam megfázva, ennek is most kellett megtörténnie, amikor annyira nem hiányzott. Biztosan a pszichés terhek miatt gyengült le a szervezetem védekezőképessége.
Erőt vettem magamon, és  naponta bejártam a kórházba, de most csak napjában egyszer voltam rá képes.
Nem csak a lázas kehesség miatt, de elsősorban mentálisan egyre nehezebbek a látogatások számomra.  A miliő, és az ilyen helyen mindennapos és sajnos természetes látvány, és egyéb érzékszervekkel megtapasztalt jelenségek miatt sokszor a rosszullét környékez. A magatehetetlenség, a totális emberi leépülés és kiszolgáltatottság igencsak megvisel.
Aztán meg lelkiismereti válságot okoz az is, hogy természetesen szeretném, ha anyu olyan állapotba kerülne, hogy hazavihessem, de elképzelésem sincs, egyedül hogyan tudnám megoldani az emelgetését, forgatását, és mindazt, ami az ápolásával jár.
A másik lakásban azóta se voltam, amióta élőben jelentkeztem utoljára. Képtelen vagyok bemenni, ha csak nem muszáj valami oknál fogva. Nincs kiért, és nincs miért... a fiam nincs otthon, anyu sem vár, és a szobája meg üres.

A fiAMnak írtam levelet, mely az 522-es bejegyzésben olvasható vers tartalmának, mondandójának apropóján íródott.
A 11.-én kelt üzenetében foglalt telefonhívás nem jött meg, persze a "valamelyik nap" elég tág fogalom, az ígéretei meg mostanában igencsak "felejtősek" a részéről.
Remélem jól van, és éli a lehetőségek szerinti életét, a Dallos idézet szerint szorgalmasan gyűjtögeti a boldog pillanatokat, hogy legyen majd mire emlékeznie. Ez mindenesetre jó jel, mert aki emlékezni akar, élni is akar.

 Bízom benne, hogy legfeljebb abban a betegségben szenved, amely szelektív módon csak néhányunkkal szemben akadályozza meg az írásban, a telefonálásban, vagy bárminemű jelentkezésben. Ennek a "betegségnek" a leírása pedig nem orvosi tankönyvekben szerepel.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://roane.blog.hu/api/trackback/id/tr73770573

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása